PODLE MOTORKY, Strana 7
Značky
Výpis produktů
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Nosiče bočních brašen nebo kufrů Outback Motortek X-Frame pro motocykl BMW F650 GS / F700 GS / F800 GS. Nosiče jsou vybaveny vloženými plotnami po obou stranách. Tyto plotny lze posouvat v rámci nosiče zepředu dozadu a zvolit tak ideální místo pro uchycení například kanystru Rotopax nebo boxu na nářadí.
Nosiče kufrů pro Husqvarnu 901 Norden. Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Nosiče kufrů pro KTM 790. Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pár krytů sacích potrubí z matné nerezové oceli, pravé a levé, s logem Unit Garage.
Ocelové svody UNIT garage pro BMW R12 G/S, které zlepšují výkonové charakteristiky motoru. Ručně svařované, o 2,15 kg lehčí, než originální díl.
Svody z nerezové oceli pro BMW bez katalyzátoru, o 2,15 kg lehčí, než originální díl. Svody bez katalyzátoru mírně zvyšují výkon motoru.
Sada padacích rámů a krytu motoru Outback Motortek pro Suzuki V-Strom 800 DE. Prověřené testováním skutečnými pády. Spolehlivě ochrání vaši motorkou.
