BUMOT - symetrické kufry a brašny
Značky
Cordurová brašna na boční kufry Bumot, včetně vodotěsné vnitřní brašny. 10 litrů objemu navíc pro vaše cesty. Vnější cordura odolá prodření při pádu a uvnitř bude vždy všechno v suchu. Reflexní prvky od 3M zvyšují vaši bezpečnost, budete vždy lépe vidět v dešti, mlze nebo v noci.
Pevné textilní boční brašny s rychloupínacím mechanismem na originální nosiče BMW GS 850, 1200 LC a 1250 - všechny modely s výfukem napravo. Nejrychlejší systém záměny kufrů za brašny, bez jakýchkoli redukcí. Kombinace výhod kufrů a brašen - snadné uchycení, stálý tvar, lehkost a bezpečnost v offroadu. Objem 80 litrů.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Nosiče kufrů pro KTM 790. Pevné nosiče kufrů Bumot Defender, Defender EVO, nebo brašen Bumot Extremada na míru vaší motorce. Nosiče bez kufrů fungují spolehlivě jako padací rám pro zadní kapoty. Strana, kde je na motorce výfuk, je zkosená, tak aby vrchní plochy kufrů byly vůči motorce symetricky rozložené. Na rozdíl od jiných systémů je motorka s kufry tak na obě strany stejně široká a opticky vyvážená.
Plotna na zadní nosič motorky ze 4mm hliníku, ideální pro převoz textilních brašen. Kompatibilní s novými 27 Tail Bagy Bumot a kanystry Rotopax