BMW R nineT Urban GS - Edice 40 let GS (2021)
Značky

Vodotěsné univerzální boční brašny UNIT garage s hliníkovou plotnou a rychloupínákem na nosiče UNIT garage a většinu ostatních nosičů. Pro oba rovné nebo jeden zkosený nosič.

Minimalistický ocelový nosič pro řadu BMW R nine T na pravou stranu motorky. Ideální pro uchycení brašny s rychloupínacím mechanismem UNIT garage.

Náhrada plastového držáku RZ pro řadu R nineT z kovu. Díl perfekeně navazuje na trubkový podsedlový rám motorky. Připraveno pro montáž originálního koncového světla BMW. RZ je montována na hliníkovou plotnu, výše než na originálním plastovém držáku.

Kryt motoru pro BMW R nineT, lisovaný za studena z 3 mm hliníkové slitiny. Je větší, než originální díl, chrání svody výfuku a díky profilovaným žebrům je dostatečně pevný pro lehký offroad.

Sada hliníkových kufrů pro originální trubkové nosiče BMW (řada GS) nebo nosiče UNIT. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.

Sada hliníkových kufrů pro originální trubkové nosiče BMW (řada GS) nebo nosiče UNIT. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.

Nerezové kryty sání pro všechny vzduchem chlazené motory BMW boxer od roku 2004. Ideální pro vyladění vašeho BMW R nineT.

Náhrada plastového držáku RZ pro řadu R nineT pro montáž na telelever. Kompletní držák s úchyty na originální blikače, včetně LED osvětlení RZ a kabeláže pro zapojení, vedené uvnitř trubky.

Dvojitý titanový výfuk s viditelnými sváry a homologací pro silniční provoz. O 3,2 kilo lehčí, než originál.

Svody z nerezové oceli pro BMW bez katalyzátoru, o 2,15 kg lehčí, než originální díl. Svody bez katalyzátoru mírně zvyšují výkon motoru.

Elegantní padací rámy, které splynou s designem BMW R nineT a zajistí velmi dobrou ochranu při pádu motocyklu.

Titanové svody s viditelnými sváry pro BMW bez katalyzátoru, o 3,2 kg lehčí, než originální díl. Svody bez katalyzátoru mírně zvyšují výkon motoru.

Minimalistický, nízko umístěný titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. S ocelovým mezisvodem je o 3,4 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Minimalistický, nízko umístěný titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný titanový mezisvod a titanový tlumič, o 3,7 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Minimalistický titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný titanový mezisvod a titanový tlumič, o 3 kg lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Hliníkový kufr pro originální trubkový nosič BMW (řada GS) nebo trubkový nosič UNIT. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku.

Hliníkový kufr, kompatibilní se všemi běžnými bočními nosičemi s průměrem trubky nosiče 18mm. Snadné uchycení na motorku rychloupínákem bez použití nářadí. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.

Hliníkový kufr, kompatibilní se všemi běžnými bočními nosičemi s průměrem trubky nosiče 18mm. Snadné uchycení na motorku rychloupínákem bez použití nářadí. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku. Otevíratelné i snímatelné víko.

Horní hliníkový 36L kufr UNIT garage s rychloupínákem na univerzální plotnu, která je součástí balení. Vnitřní polstrování neoprenem a úchyty na drobnosti ve víku.

Dvojitý titanový výfuk s viditelnými sváry a homologací pro silniční provoz. O 3,1 kilo lehčí, než originál.