Top case BUMOT Defender EVO 30 / 43 litrů

Značka: BUMOT
10 399,95 Kč 8 595 Kč bez DPH
Obvykle 1-2 týdny. Obvykle 1-2 týdny. Obvykle 1-2 týdny. Skladem Skladem Obvykle 1-2 týdny. Zvolte variantu
Barva
Velikost
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

Horní extrémně odolný, vodotěsný kufr, svařovaný z 2mm hliníku. 2 velikosti. 3 barvy. Pro plotny s rychloupínacím mechanismem na zámek.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Horní extrémně odolný, vodotěsný kufr, svařovaný z 2mm hliníku. 2 velikosti. 3 barvy. Pro plotny s rychloupínacím mechanismem na zámek.

Odolnost a konstrukce

Kufry BUMOT série Defender EVO jsou vyráběny s důrazem na maximální odolnost. Proto jsou svařované z 2mm hliníku, vybaveny pevnými nerezovými prvky pantů, zamykacích mechanismů a prvků uchycení k motorce a plastovými nárazníky. Testování prokázalo, že kufry bez problému vydrží pád motorky, pád ze skály, pobyt v mořském příboji či odhození na silnici ve stokilometrové rychlosti.

Všechny hliníkové díly jsou ve spojích svařené, což zaručuje vodotěsnost a oproti nýtované konstrukci výrazně zvyšuje pevnost. Při nárazu se kufr nezdeformuje v místech spojů. Významným zesílením konstrukce kufru je hrana pod víkem. Dvakrát 90° ohyb plechu po celém obvodu vytváří profil, který nejen lépe odolává deformaci kufru, ale také přesně dosedá na gumové těsnění víka. Voda, která by prošla pod gumovým těsněním by musela protéci ještě centimetr výšky vzhůru, aby se dostala dovnitř kufru.

Spodní stěna top case je pro větší pevnost uchycení k plotně vyrobena z nerezového materiálu - jelikož nerez a hliník nelze spojit svárem, spodní stana kufru je z větší části dvojitá - hliník / nerez - a oba materiály jsou sešroubovány, snýtovány a slepeny těsnícím tmelem na velké ploše. I při pádu motorky je tak obtížné kufr z uchycení urazit a tím jej poškodit. Při velké havárii pravděpodobně dříve povolí samotné čepy na plotně a výrazně dražší kufr zůstane nepoškozen.

Všechny kufry mají plastové nárazníky na rozích kufru - při pádu na rovný povrch, jako je silnice, nemůžete kufr nijak poškrábat. Plastové nárazníky - rohy - jsou velmi odolné a pokud je odmontujete z kufru, můžete se na ně bez obav postavit plnou vahou. Plastové rohy jsou náhradní díly, které je možno kdykoli vyměnit díky montáži na 3 šrouby. Na rozdíl od jiných kufrů jsou kufry BUMOT pod plastovými nárazníky vždy ve všech spojích svařené - to je opět záruka vodotěsnosti a pevnosti. Plastové nárazníky nabízejí čtveřici otvorů pro uchycení dalších zavazadel na víko kufru. Ideální pro připevnění lehké karimatky nebo brašny s objemným spacákem dvěma popruhy.

Panty vík kufrů poskytují přiměřený odpor tak, abyste mohli kufr nechat otevřený v jakékoli poloze a samovolně se nezavíral. Nejsou potřeba obvyklé jistící popruhy, řetízky nebo plastové díly. Zcela otevřené víko můžete v poloze 180° zatížit několika kilogramy, aniž byste poškodili panty. Víko je vybaveno vysokým a pružným gumovým těsněním, které perfektně přilne na hranu kufru a činí jej vzduchotěsným.

Víko je zajištěno nerezovým mechanismem s uzamykáním na zámek. Stejný zámek je použit jak na víku, tak na uzamknutí kufru k plotně, tedy stále používáte jeden klíč.

Barvy

Kufry jsou buď čistě hliníkové bez povrchové úpravy, nebo práškově lakované ve dvou různých barvách - šedé nebo černé. Nelze říci, která barva (hliník) je nejlepší. Čistě hliníkové kufry mohou při otěru špinit věci do nich vložené - proto je lepší do těchto používat originání vnitřní brašny BUMOT. Zároveň jsou kufry bez barvy nejsnáze opravitelné, pokud je odřete - hliník stačí rozleštit. Lakované kufry (černé nebo šedé) jsou lakované i zevnitř stejnou barvou. Práškový lak je velmi odolný proti poškrábání a lze v případě potřeby kdykoli obnovit v lakovně - zajistíme rozebrání, lakování i sestavení.

Montáž na motorku

Horní kufr se upevňuje na plotnu BUMOT, která je specifická pro každou motorku. Kufr snadno připevníte na plotnu BUMOT nasunutím do čtveřice čepů a zajistíte mechanismem se zámkem, podobně jako boční kufry. Toto uchycení k plotně je nutné vždy na motorce skutečně uzamknout, abyste si byli jistí, že se kufr samovolě nevysune z čepů plotny.

Rozměry kufru

Obě varianty horních kufrů mají shodnou konstrukci a půdorys. Liší se pouze výškou kufru. Do většího kufru 43 litrů lze uložit libovolnou helmu - testováno s integrálními helmami, vyklápěcími helmami i helmami pro motokros. Abyste si helmu, uloženou v kufru nepoškrábali o jeho stěny, doporučujeme kufr vybavit vnitřní brašnou. Rozměry horních kufrů jsou:

  • kufr o objemu 30 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 24.5 cm výška
  • kufr o objemu 43 litrů - 41 cm šířka, 33 cm délka, 34 cm výška
  • Nejmenší vnitřní rozměr kufru je v místě zůžení pod víkem, kde je pevnostní hrana a těsnění víka. Zde je vnitřní nakládací prostor 36 cm šířka a 29 cm délka.
Doplňky pro kufr

Ideálním doplňkem horního kufru je brašna do víka. Brašna je nejpodobnější brašně na notebook a navržená přesně tak, aby vyplnila prostor víka kufru. Brašna je vyrobena z pevné cordury a její součástí jsou popruhy s přeskou, které brašnu zajistí ve víku kufru, takže nevypadne, když kufr otevřete. Po rozepnutí jedné přesky lze brašnu jednoduše vyjmout. Brašna je ideální na uložení drobných věcí každodenní potřeby, ať už cestujete, nebo jezdíte na motoce po městě v rámci své práce. Nabíječky, kabely, dokumenty, doklady, klíče, telefon, notebook, mapy, průvodce... To všechno budete mít perfektně přístupné hned po otevření kufru.

Dalším doplňkem je brašna dovitř kufru, která pojme vše ostatní, případně ochrání helmu před poškrábáním helmu do kufru vloženou. Pokud cestujete pouze s horním kufrem, na konci dne nemusíte odnášet celý kufr do hotelu, ale odejdete pouze s vnitřní textilní brašnou.

Obsah balení

V balení je kompletní, smontovaný kufr se všemi potřebnými zámky a zavíracími či upevňovacími mechanismy, bez plotny. Plotna je navržena speciálně pro každý motocykl. 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: