BMW
Značky

Dvojitý titanový tlumič výfuku speciálně pro Scrambler, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný titanový mezisvod s viditelnými sváry a titanový tlumič, o 3,1 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Dvojitý titanový tlumič výfuku speciálně pro Scrambler, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný titanový mezisvod a titanový tlumič, o 3,1 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Homologovaný výfuk UNIT garage pro BMW R12 G/S o1,3kg lehčí, než originální koncovka. Ručně svařovaný ocelový mezisvod a titanová koncovka ve stylu moto GP.

Výfukový systém se dvěma titanovými koncovkami a mezisvodem s oceli. O 4 kila lehčí, než originální výfuk. Homologováno, s vyjímatelnými DB killery.

Homologovaný výfuk UNIT garage pro BMW R12 G/S o 1kg lehčí, než originální koncovka. Ručně svařovaný ocelový mezisvod a koncovka ve stylu moto GP.

Homologovaný výfuk UNIT garage pro BMW R12 G/S o 2,4kg lehčí, než originální koncovka. Ručně svařovaný ocelový mezisvod a titanová koncovka ve stylu moto GP.

Dvojitý titanový výfuk s viditelnými sváry a homologací pro silniční provoz. O 3,2 kilo lehčí, než originál.

Ocelové svody UNIT garage pro BMW R12 G/S, které zlepšují výkonové charakteristiky motoru. Ručně svařované, o 2,15 kg lehčí, než originální díl.

Svody z nerezové oceli pro BMW bez katalyzátoru, o 2,15 kg lehčí, než originální díl. Svody bez katalyzátoru mírně zvyšují výkon motoru.

Titanové svody UNIT garage pro BMW R12 G/S, které zlepšují výkonové charakteristiky motoru. Ručně svařované, o 4,1 kg lehčí, než originální díl.

Titanové svody výfuků bez katalyzátoru jsou daleko lehčí, než originální díl. Tím, že výfukové plyny nemusí překonávat katalyzátor celá sestava mírně zvyšuje výkon motoru.

Titanové svody s viditelnými sváry pro BMW bez katalyzátoru, o 3,2 kg lehčí, než originální díl. Svody bez katalyzátoru mírně zvyšují výkon motoru.

Minimalistický titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný ocelový mezisvod a titanový tlumič, o 2,8 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Minimalistický, nízko umístěný titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. S ocelovým mezisvodem je o 3,4 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Minimalistický, nízko umístěný titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný titanový mezisvod a titanový tlumič, o 3,7 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Minimalistický titanový tlumič výfuku, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný titanový mezisvod a titanový tlumič, o 3 kg lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Homologovaný výfuk UNIT garage pro BMW R12 G/S o 1,65kg lehčí, než originální koncovka. Ručně svařovaný ocelový mezisvod a titanová koncovka ve stylu moto GP.

Elegantní a lehoučký výfuk pro GS z titanu a karbonu. Model RAD zní hlubokým zvukem motoru přes celé spektrum otáček a přesto má homologaci pro silniční provoz. V barvě titanu, nebo černé.

Tlumič výfuku speciálně pro Scrambler, homologovaný pro silniční použití. Ručně vyráběný mezisvod 1-2-1 a titanový tlumič, o 2,8 lehčí, než originál. Vyjímatelný DB killer.

Homologovaný výfuk UNIT garage pro BMW R12 G/S o 1,95kg lehčí, než originální koncovka. Ručně svařovaný ocelový mezisvod a koncovka ve stylu moto GP.

Homologovaný výfuk UNIT garage pro BMW R12 G/S o 1,15kg lehčí, než originální koncovka. Ručně svařovaný ocelový mezisvod a koncovka ve stylu moto GP.

Dvojitý titanový výfuk s viditelnými sváry a homologací pro silniční provoz. O 3,1 kilo lehčí, než originál.