Reference našich zákazníků

REFERENCE: Tankvak FAMSA, Honda Crossrunner 1200, Karel

honda cross ress2 honda cross resshonda cross 2 ress

 

 

 

Balkán 2015 256 mini 2REFERENCE: Tankset FAMSA, BMW R1200GS, Jan

...na jaře jsem od Vás zakoupil brašny, tak posílám pár fotek. Brašny super. Tank vak je trochu širší, takže při plném rejdu jsem troubil. Musím zakoupit dorazy a rejd zmenšit a bude vše v pohodě. Na motorce je náklad na 14 dní a měl jsem ještě místo na zbytečné věci, které bych bez brašen rozhodně nemohl brát. Na dlouhé cesty, nebo cesty ve dvou mohu jen doporučit.

 

Tomas CB600F 1 ress icoRERERENCE: Tankvak FAMSA Enduro Max St., Honda CB600, Tomáš

Tento víkend som mal možnosť vyskúšať prví krát tankvak Enduro Max Standard na výlete po Juhomoravskom kraji (najazdených cca 500km) a to aj v nepriaznivom počasí. Musím povedať, že som nadmieru spokojný, tankvak sadol presne na motorku, perfektné spracovanie uchytenia aj celkovo systém zapínania je super. Musím povedať, že to stálo za všetky tie peniaze.

 

david bmw rz min

 REFERENCE: Tankvak Enduro Max Standard na BMW F800R, David

Brašnu jsem rovnou vyzkoušel - byl jsem od čtvrtka na cestě po Rakousku, Itálii, Švýracku a Něměcku, kde jsem byl na BMW days 2015 a před chvílí jsem se vrátil.... Brašna super! perfektně drží, materiál a zipy jsou tuhé, pevné, kvalitní.... Jen dvě drobnosti: 1) věděl jsem, že se pod horní folii nevejde mapa A4, ale myslel jsem si, že se vleze atlas alespoň do brašny. Dostanu ho tam, ale musím ho hodně naohýbat....řeším to tak, že si vždycky stránky které budu potřebovat okopíruji a ty si naskládám pod folii.... 2) ještě jsem nezkoušel tu pláštěňku, ale jak půjde skrz ní číst mapu pod folií, to jsem zvědavý :) Jinak maximální spokojenost - v příloze promo foto :) Díky, hezký den :) Pozn.: Pro čtení mapy je vždy lepší verze "Adventure" s velkou slídou na A4 mapu.

hypermotard smallTEST:Tankvak Sport na Ducati Hypermotard v dlouhodobém testu redakce MotoDeník.cz: "...Hlavní přínos, kvůli kterému si řešení Famsa zamilujete a už asi na žádnou mašinu nebudete chtít nic jiného, je základna na míru. Placka ušitá přesně podle tvarů nádrže vaší motorky a umístěné popruhů zaručí tak pevné uchycení, jaké prostě s jiným typem tankvaku kromě originálních modelů přímo od Ducati nemáte šanci získat. Po přichycení a správném dotažení všech popruhů tankvak drží na mašině naprosto skálopevně a nemá nejmenší tendenci se za jízdy posouvat nebo vibracemi jakkoli pohybovat. Proto vás za jízdy neobtěžuje, ani na větších hrbolech či skocích se ani nehne! A díky pevné pozici taky nikde nemůže dojít k ošoupání laku..." Celý test zde.

TEST: Tankvak FAMSA SBK BIG na Motorkáři.cz ...Všechny zipy do úložných částí jsou pogumovány a jdou opravdu více ztuha, což však není na úkor komfortu. Navíc pro případ deště je zde pláštěnka. Hlavní zipy sloužící k uchycení samozřejmě již žádné pogumování nemají, ale uchycení k základně a samotné zapínání jde velice snadno a bez sebemenšího klopýtnutí. Veškerá manipulace s tankvakem je tak otázkou několika vteřin a to se vždy cení, už jen kvůli tomu, že ho musíte sejmout při každém tankování... Celý test zde.

TEST: 35L válec FAMSA na Motorkáři.cz ...Systém upevnění se během třistakilometrového přesunu do Rakouska osvědčil. Válec se díky stahovacím úchytům a pogumované spodní části nepohnul z místa ani o milimetr, a nevadilo mu ani ostřejší tempo. Na rozdíl od pevně přimontovaných kufrů válec prakticky nepřenáší do motorky žádné turbolence. Velkou výhodou uchycení za spodní oka je, že se válec přidělaný na motorku dá kdykoli otevřít. Když k večeru chcete vytáhnout mikinu nebo čiré plexi, stačí rozepnout zip a celý obsah hlavní komory je v momentě přístupný... Celý test zde.

Agusta Brutale FAMSAAgusta Brutale FAMSA

Tankvak Enduro Max Sport a Brašna na sedlo na MV Agustě Brutale, Michal

Michal poslal z cesty po Dolomitech demonstraci toho, že i ze sportovní motorky je přes plně naložený tankvak vidět na cestu ;-)

 

 

 

GS motoride

TEST: Tankvak Standard na BMW 1150 GS v testu redakce Motoride.sk

...Inšatalácia podložky nesúcej samotný tankvak trvala pár minút. Stačilo zložiť sedadlo pod ktoré sa o nádrž zahákla dvojica háčikov na popruhoch, potom popod krk riadenia prevliecť ďalší popruh a všetko to zatiahnuť tak, aby veko nádrže ostalo v strede otvoru vyrezaného v podložke. Podložka je zospodu pogumovaná, takže výrazné poškodenie laku nádrže nehrozí. Pri poriadnom dotiahnutí popruhov tankvak spoľahlivo držal na mieste, nevadilo ani jazdenie po poľných cestách..." Celý test zde. 

 

michal cerny monster-002Brašna na sedlo na Ducati Monsteru, Michal

Hodnocení od Michala v komentářích na serveru motorkari.cz: 9.8/10 stále si nemohu vynachválit jak samotnou brašnu (na sedlo Ducati 696), tak jejich přístup a ochotu k zákazníkům. Původně jsem byl trochu skeptický co se týče platby předem ale nakonec po dohodě s panem Ing. Fialou došlo k osobnímu převzetí. Mohu jen doporučit...

 

 

Tankvak Enxuro Max Standard na Yamaze XT660Z Tenere, Jano, aka "Asfalt"

Vak som využíval neustále od mája 2011 to sú 3 sezóny a viac ako 30000. Takmer vôbec som ho neskladal. Veľmi chválim použité materiály a úroveň spracovania. Zipsy držia nezasekávajú. Taška vydržala bez ujmy zimu na Elefantoch, soľ na Pinqwinoch, hrubé zaobchádzanie a nespočetné množstvo pádov. Pochváliť musím systém upínania vaku zipsom kedy pri tankovaní netreba dávať celý tankvak dole a znova ho nahadzovať. Stačí ho len do polovice odzipsovať a môžete svojho koňa napojiť. Pozitívne hodnotím tvarovanie tank vaku, pri jazde nezavadzia ani keď stojím v stupačkách. Tiež má dobrý výrez na spínačku pretože zapaľovanie je zapustené v nádrži a tak je priestor pre kľúč i prsty.
No aby som len nechválil:
Niekedy keď som sa staval do stupačiek tak som zachytil základňu vaku kolenami. Aj to len niekedy a stačí iba povoliť kolená. Tiež sa mi stalo že pri dorazoch riadidiel mi o tankvak zaplo tlačidlo štartéra alebo klaksónu a to iba vtedy keď boli bočné kapsičky plné. Raz sa šiel bez tankvaku a na výfuku som odpiekol popruh na držanie základne. No to bola moja nedbalosť. Tiež mi vadilo že som do držiaku na mapu musel krčiť väčšie mapy. Na tento problém je tu tankvak Adventure ktorý má držiak na mapu A4.

Celkovo hodnotím tank vak na jednotku a určite ho odporúčam.

Pripájam fotogalériu: Tank vak po 30000km

 

Lze sbalit do tankvaku FAMSA věci na týdenní motorkářský výlet?

 

 

BUELL XB9R a FAMSA tankvak Enduro Max Standard

Tankvak Enduro Max Standard na BUELLu XB9R Firebolt, Radovan, aka "harly27"

Tankvak na svém XB používám dvě sezóny, uchycení jednoduché a přitom výborně drží, tvar při jízdě nijak neomezuje... Pod základnu, když je dobře uchycená, se nečistoty nedostvávají. Jsem spokojenej a i přístup prodejce, tzn. komunikace, ochota a rychlost zaslání... Super!

 

 

Jak pevné je uchycení tankvaku FAMSA? Přesvědčte se v krátkém video testu:

 

Tankvak Enduro Max Touring na KTM 990 Adventure Dakar, Slávek

FAMSA Tankvak Enduro Max Touring pro KTM 990 Adventure 6Já mám s tankvakem Famsa na lc8 najeto asi 10 000km a většinu km spokolených. Přes počáteční nedůvěru jsem se přehoupl během pár dní na asfaltovém cestování napříč Tureckem. Při dešti je potřeba používat plášťenku, jinak je mapa pod slídou ztracená během okamžiku. To jako problém nevidím. Při offroadovém jízdě drží jako přibitý a snese i pořádné držkopády. Jediný, opravdu jediný nedostatek jsem našel při jízdě ve stoje po těžkém terénu. Zachytávají se mě mx boty za popruhy a to vás pak může při přenášení váhy zatraceně překvapit. Nicméně sečteno a podtrženo - na jedničku. (Převzato z Motorkáři.cz)  

 

 

Tankvak Enduro Max Standard na Kawasaki Versys, Mogens 

versys 1 versys 2versys 3

V rámci obchodních aktivit v úplně jiném oboru potkávám překvapivě mnoho motorkářů, což zaručeně zjednodušší navázání i osobních vztahů. Obrázky své Kawasaki Versys s tankvakem FAMSA od českého zastoupení nám poslal spokojený majitel tohoto krásného stroje z dalekého Dánska, s komentářem "...it fits very well on my Kawa!"

 

Jirka Falco-001

Tankvak Enduro Max Adventure na BMW F800GS, Jirka

Jirka si vyzkoušel a hned také pořídil tankvak na svou motorku přímo u Adventure - Moto. Po letošním spokojené cestování s Famsou uvažuje o rozšíření na kompletní tankset... 

 

 

 

Boční brašny FAMSA Supersport na Ducati Multistrada, Marjána

multistrada famsa bags-001multistrada side bags famsa

...zasílám slíbené foto naší moto. Brašny posloužily úplně skvěle!!!! Ještě jednou děkuji za bleskové info a slibuji, že Vás určitě doporučím!

  

  

 

Tankvak SBK Big na BMWK1200R, Honza

Jak je vidět z fotek, Honza ze svého stroje udělal řádný cesťák. S taknvakem SBK Big projel už Alpy a Toskánsko a italští výrobci by od něj slyšeli jen slova chvály. Tankvak se osvědčil jako ideální batoh na všechny cennosti, který sundá z motorky, když se jde na cestách projít po památkách a vše ostatní nechává zamčené v kufrech.

famsa bmw k1200R-30-2 famsa bmw k1200R-5288-3

Tankvak FAMSA Mini a brašna na sedlo (22L) na Ducati Monster 696, Martin

Martin dlouho hledal, jak na svou italskou krásku naložit i něco na cesty a nakonec zdárně nalezl u FAMSY. Když jsem pak při první jarní vyjížďce čirou náhodou poznal Monstera 696 s mini tankvakem FAMSA, měl jsem možnost se osobně poptat na zkušenosti. FAMSA opět získala jen samé kladné body! Vše dokonale sedí na motorce - všimněte tvaru upínací základny, která elegantně kopíruje nádrž. I pevné uchycení zadní dvaadvacetilitrové brašny se dle slov majitele osvědčilo perfektně...

Ducati Monster tankvak FAMSA mini a brašna na sedlo 22L2013-04-0152013-04-019  

 

FAMSA Enduro Max Standard a BMW R 1150 GS v Rumunsku

Tankvak FAMSA Enduro Max Standard na BMW R 1150 GS, Pavel aka "Parukar"

Mám s tankvakem Famsa najeto 9 000 km a nelituji ani Koruny. Kvalitu poznáš vždy až v zátěžových situacích, tedy i to, jestli se víc nadřel při inovacích konstruktér nebo designer... Trochu mě mrzí, že "za mě" ještě nebyla možnost mít čistou A4 slídu nahoře. To eliminovalo možnost mít tam velkou mapu. Možná dokoupím. Jinak ale fakt palec nahoru!!

(Foto z Rumunské expedice)  

 

 

 

 

MT-01 FAMSA tankvak Enduro Max Standard

Tankvak FAMSA Enduro Max Standard na Yamaze MT-01, Jirka

Snímek z alpského cestování přes Passo Stelvio poslal Jirka z Vodňan. Na snímku je krásně vidět, do jaké velikosti lze tankvak maximálně nafouknout a přesto stále perfektně drží na svém místě.

 

 

 

 

 

Tankvak Standard a 35 válec FAMSA + Varadero

Tankvak Enduro Max Standard a univerzální 35L válec FAMSA na Hondě Varadero, Radek

Na letošní cestování jsem pořídil litrové Varadero. Ke stávajícímu, pět let starému tankvaku, jsem dokoupil jen upínací základnu, určenou přímo pro Varadero, a naložil jej uzamykacím řetězem, zákmem na kotouč a botami na příležitostnou turistiku. Nechtěl jsem tak těžkými věcmi přetěžovat kufry, které mají papírovou nosnost dost omezenou, zato nádrž cesťáku s nimi problém neměla. Za sebe jsem posadil válec, víceméně plný zásob pro přežití v pustinách. Pod dodávanými popruhy, kterými se dá bágl obepnout, jsem většinou sušil pantofle a vyprané prádlo. Takže jsem si tentokrát vystačil bez jediného pavouku. Skvělé na něm je, že oproti všem ostatním válcům a lodním pytlům se dá otevírat jediným zipem, aniž by bylo potřeba jej sundávat z motorky nebo odepínat pavouky...

 

 

Tankvak FAMSA SBK BIG a Aprilia RSV mile R, Filip

Na snímcích Filipovy motorky je vidět tankvak ve třech různých variantách použití - od maximálního prostoru až po malou kapsu s přihrádkou pro mapu. Tankvak lze ještě zvětšit, rozepnutím dalšího zipu.

 aprilia sbk1-001 Tankvak FAMSA SBK BIG a Aprilia RSV mile R Tankvak FAMSA SBK BIG a Aprilia RSV mile R

Univerzální válec FAMSA 35L na Ducati Monster S2R, Hanka 

Válec na motorce skvěle drží a nepadá na strany díky pogumované spodní části. Líbí se mi, že pevné boční stěny drží tvar a brašna tak na Ducatce vypadá skvěle. A vejde se do ní  všechno :-) Díky, pěkný den, Hanka...

FAMSA valec 35L na Ducati S2R a Hanka  MG 9924  MG 9886

 

Tankvak Enduro Max Standard na Buellu XB12S, Radek Fialabalkan 2011-7478-2

Tankvak používám od roku 2007. Tehdy to byl jediný tankvak, který se speciálně na Buell vyráběl - nemám plechovou nádrž, ani příliš "obvyklý" design motorky. A to platí dodnes - jiný výrobce neexistuje. S brašnou jsem projel většinu ze 100 000 ujetých kilometrů, vozil jsem v něm těžký řetěz na zamknutí motorky, k tomu masivní zámek na kotouč a spoustu dalších věcí, aniž  by to mělo vliv na stabilitu brašny na motorce. V brašně, vycpané molitanem, vozím běžně digitální zrcadlovku, protože vím, že jí za jízdy neztratím. Do brašny se vejde i integrální helma pro spolujezdce, i když při "zvětšené" konfiguraci není už vidět dobře na budíky. Brašna se mnou projela všemožným počasím, válela se po různých koutech Evropy, různě se s ní pohazovalo, posedávalo se na ní a všeobecně se s ní zacházelo leckdy nepěkně. Přesto vypadá pořád výborně a pochopitelně funguje stále naprosto stejně. Všechna uchycení a zipy jsou dostatečně masivní a trvanlivá. I po těch letech jsem s brašnou jednoznačně spokojen a proto jsem se rozhodl nabídnout výrobky této značky i ostatním českým motorkářům.

Mé cestopisy s Buellem si můžte přečíst na mém osobním webu

 

>> Reference majitelů v komentářích k tiskové zprávě FAMSA na motorkáři.cz.