Skutečné příběhy českých motorkářů s padáky Outback Motortek

OM-logo-blackJakékoli oddělení marketingu dokáže kolem vlastní produkce vyprodukovat nekonečno superlativ. A proto podobným vzletným popisům už nikdo nepřikládá valnou váhu. Pojďme na hodnocení věcí společně z druhého konce - sbíráme reálné zkušenosti. Zde budeme sbírat konkrétně jen české a slovenské zkušenosti s ochranou motorky od kanadského výrobce Outback Motortek, které Motorkářův průvodce na zdejších trzích zastupuje. Tak tedy, věřte - nevěřte, tady jsou první příběhy:

S Bohušem jsme se těšili na první padáky na Tigera 800 už dlouho dopředu, než nám konečně dorazily. Bohuš je nadšený fanda osmičkového Tigera, což poznáte podle toho, že o něm dokáže mluvit zhruba tři dny v kuse, pokud se neopatrně zeptáte na nějaké podrobnosti. A stejně tak dopodrobna nastudoval i konstrukci veškerého přislušenství, aby dospěl k názoru, že Outback Motortek je to pravé. Že je spokojený s výsledkem je vidět pokaždé, když nadšeně a bezstarostně praští svou motorkou o zem, aby ukázal, jak všechno funguje. Tohle jsme na společné vyjížďce fotili na Šumavě...

_DSC7108

V Kanadě se padáky zkouší tak, že výrobce mlátí s vlastní motorkou o zem. Ale v česku jsme testování ještě povýšili - chytře si za to necháme ještě platit. Kompletní ochranou jsme totiž osadili půjčovací motorku Enduroškoly Milana Holého. Sice jsme jí nejdřív trochu omlátili s Milanem pro účely focení (vše probíhalo v uzavřeném areálu a nebyla zraněna žádná bezbranná zvířátka), ale pak už se do destrukce pustili sami žáci enduroškoly.

Outback Motortek testing-5-X3

Na poslední letošní offroadové vyjížďce do lomu jsme pak náhodou potkali Milanův kurz. Půjčovací BMW F800GS za sezónu něco zažilo, padací rámy mají šrámy úplně všude, ale na kapotách není stále znát vůbec nic! Poslední šrámy utržilo zrovna ten den. Cvakli jsme si pár fotek telefonem:

i-Gk4mG3J-X3

Recenze na padací rámy pro Triumph Tiger 800 se k nám dostala i od Alice, po jejím výletu alpskými šotolinami: “Před cestou do Ligurských Alp jsem letos vyměnila originální padací rámy k Triumph Tiger 800XRt, za padací rámy Outback Motortek. Ty originální se úplně neosvědčily. Jsem v podstatě ideální zkušební jezdec. Jelikož jsem relativně malá ženská, tak motorka prostě občas padne na "krátkou nohu". Nové rámy pochytaly skoro všechno. Předtím každý pád znamenal minimálně nový blinkr... Dovolenou přežila motorka skorem bez ztráty květinky a tam ležela fakt hodněkrát. Kapoty zůstaly bez újmy na zdraví a jen jednou napraskl blinkr, když trefil přímo kámen. Za mně dobrý.” A k tomu jeden názroný akční snímek:

tt01233

A nakonec ještě pár fotek od Aleše, který se sice trošku pral se samotnou instalací, ale pak se s námi i vůbec poprvé na své krásné nové motorce odvážil vyjet mimo silnice...

i-3gFLRXT-X3

Reference budeme pečlivě sbírat i nadále, takže sem občas mrkněte, co je nového...

Radek Fiala, Motorkářův průvodce